reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marcel Fronko

Marcel Fronko

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stále relatívne mladý vyštudovaný ekonóm z Liptova. Kariéru v americkej IT firme som zavesil na klinec a odchádzam na skusy do Peru. Mám rád cestovanie, šport, halušky, dobré pivo a svojich priateľov. Viac zážitkov na blogu www.elmundo.sk Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Dlhá cesta k vlastnej knihe

Marcel Fronko

Dlhá cesta k vlastnej knihe

Už po príchode z Južnej Ameriky som vedel, že trojmesačná cesta z Limy v Peru až na juh kontinentu v Punta Arenas si zaslúži aj iné spracovanie než fotky a pár príspevkov na Instagrame.

  • 12. apr 2021
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 430x
  • 1
"Business" chodník v korunách stromov

Marcel Fronko

"Business" chodník v korunách stromov

Bez zbytočných fráz. Podobné chodníky nájdeme aj v okolitých krajinách a je dobré, že na Slovensku máme niečo podobné. Boli sme v sobotu, minulý víkend.

  • 12. okt 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 559x
  • 3
Som z Liptovskej Kokavy a hanbím sa, zn. Ingrid

Marcel Fronko

Som z Liptovskej Kokavy a hanbím sa, zn. Ingrid

Áno, viem. Ľudia, deti vo svete hladujú a umierajú vo vojnách a z globálneho hľadiska je život jednej medvedice nepodstatný. Ale! Prípad Ingrid sa ma osobne týka. Som totiž z Liptovskej Kokavy. Z obce, kde medvedicu popravili.

  • 5. jún 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 15 073x
  • 133
Z úradu práce až na exekúciu

Marcel Fronko

Z úradu práce až na exekúciu

V novembri roku 2015 som sa vrátil zo zahraničia na Slovensko. Prihlásil som sa teda na úrade práce, ďalej len ÚP, v Liptovskom Hrádku, nech už teda neplatím zdravotné poistenie, plus mám nárok na dávku

  • 7. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 043x
  • 46
Lepšie povedať “UPSSS”, než “ČO AK?”

Marcel Fronko

Lepšie povedať “UPSSS”, než “ČO AK?”

Takže príbeh ako všetky ostatné. Mladý, ambiciózny chalan opustil svoj dobre platený job a odišiel cestovať. STOP! Takto to nebolo.

  • 30. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 777x
  • 1
reklama
New York City

Marcel Fronko

New York City

NYC som dal po troch rokoch ďalšiu šancu. V roku 2010 som tam šiel ako chudobný študent vracajúci sa domov z pracovných prázdnin. Na začiatok rozoberiem náklady. Bez peňazí to v tomto meste nie je žiadna sranda, lebo za všetko tu treba zaplatiť. Hádam len vstup do Central Park a ferry na Staten Island nie. Tento krát som sa lepšie pripravil. Žinenku v slovenskom kostole som vymenil za hotelovú izbu v Queens a kamoša za frajerku.

  • 7. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 809x
  • 1
Trojdňová cesta z Budapešti do Miami

Marcel Fronko

Trojdňová cesta z Budapešti do Miami

Môj let mal pôvodne trvať 13 hodín. Z Budapešti do Frankfurtu, hoďka na prestup a potom do Miami. Komplikácie nastali už v Maďarsku, pretože moja Lufthansa pre nepriaznivé počasie meškala dve hodiny. Nikdy predtým som podobný problém nemal. Ak som meškal tak jedine do cieľovej destinácie. Už pred odletom z Maďarska som vedel že „connection flight“ nestihnem a netušil som čo budem robiť.

  • 7. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 555x
  • 0
Peru - Zem Inkov

Marcel Fronko

Peru - Zem Inkov

Do Peru som sa dostal ako slepé kura k zrnu na pozvanie mojich kamarátov a mojej priateľky. Strávil som tu 7 nezabudnuteľných týždňov. Prvé dni v Lime boli plné porovnávania s Európou resp. USA a myslím že každý deň som si zanadával na katastrofálnu hromadnú dopravu a ulice plne smogu. Peru je rozvojová krajina s jedným z najrýchlejším rastom HDP na pobreží Tichého oceána s ohromujúcou prírodou od brehov pacifiku, cez puste, náhorné plošiny kde prší 15 minút ročne až po lesy Amazonie.

  • 7. aug 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 261x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu